Geri

EKİBİMİZ

Bengisu TURGUT - Sınıf Öğretmeni

Ege Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nden mezun olan Bengisu Turgut, alanında kazandığı akademik bilgi ve pedagojik formasyonla çocukların bireysel gelişimlerine katkı sağlamayı hedefleyen bir sınıf öğretmenidir. Eğitim hayatı boyunca sadece teorik bilgiyle yetinmeyip, drama eğitimi alarak yaratıcı öğretim yöntemlerini derslerine entegre etmiştir.

Öğrencilerin aktif katılımını sağlayan ve onların sosyal becerilerini geliştiren drama yöntemlerini başarıyla kullanarak, öğrenme sürecini daha eğlenceli ve etkili hale getirmektedir. Çeşitli projelerde görev alarak çocukların gelişimi ve eğitimi üzerine çalışmalar yapmış, bu projelerdeki deneyimlerini öğretmenlik kariyerine yansıtmıştır.

Eğitim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanarak modern ve yenilikçi öğretim yöntemlerini uygulamakta, öğrencilerle olan iletişimini güçlü tutarak onların bireysel yeteneklerini ortaya çıkarmayı hedeflemektedir.

Cennet ÇAKIR - Fen Bilimleri

6 Şubat 2000 tarihinde Konya’da doğmuş olup, Erciyes Üniversitesi Fen Bilgisi Eğitimi bölümünden 2023 yılında mezun olmuştur. Aynı üniversitede yüksek lisans eğitimine devam etmektedir.  Öğretmenlik kariyerine Kayseri’de çeşitli ortaokullarda staj yaparak başlamıştır. Öğretmenlik mesleğine olan tutkusunu, çocuklara olan sevgisi ve eğitime olan ilgisiyle birleştirerek kariyerine yön vermiştir. Öğrencilerine bilimsel süreçleri ve fen bilgisi derslerini günlük yaşamla ilişkilendirerek öğretmeyi amaçlamakta ve bu doğrultuda çeşitli projelerde yer almaktadır. “Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bölümleri Dersinde Eğitsel Dijital Oyun Kullanımı” başlıklı çalışmasıyla eğitim alanında araştırmalar yapmaya devam etmektedir. Kariyeri boyunca fen bilimlerinde dijital oyunlar, robotik ve kodlama gibi yenilikçi öğretim yöntemlerine ilgi duymuştur. Ayrıca çevre bilinci ve sürdürülebilirlik gibi konularda da eğitimler alarak bu alanlarda kendini geliştirmiştir. “Fencccee” kullanıcı adıyla sosyal medyada eğitim içerikleri üretmekte, fen bilimlerini her yaştan insana sevdirmeyi ve bilim okuryazarlığını artırmayı hedeflemektedir.

Derya KARATEKE - İngilizce

Derya Karateke,  İngilizce öğretmenliği yurtdışında okuyup Yabancı diller (İngilizce) öğretmenliği fakültesinden 2007 yılında mezun olmuştur. Pedagoji ve diller dalında teori ve pratik uygulama tecrübesini kazanmak amacı ile Üniversite yıllarında çeşitli Uluslar arası projelerde katılım sağlamıştır. Dil öğretmenliği stajını kendi ülkesinde ve Belçika’da tamamlamıştır.

Türkiye’de 2010 yılı itibari sırası ile AKD ve British Street kurs yerlerinde; devlet okulunda gönüllü öğretmen olarak ve özel anaokulunda İngilizce öğretmenliği yapmıştır.

Öğretmenlik anlayışını, eski ve güncel uygulamaları araştırarak ve öğrenciler ile duygudaşlık kurarak geliştirmiştir – halen geliştirmektedir, çünkü çocuklar tıpkı kar taneleri gibi birbirine benzemez kanaatindedir.

Doğa, hayvanlar, psikoloji, kitap okuma, görsel sanatlar,  yabancı diller ve çeşitli sporlar ilgi alanlarından bazılarıdır.

 

Eda DEMİRTAŞ - Resim Öğretmeni

1990 Muğla Marmaris doğumludur. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü ve Trakya Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksek Okulu Mimari Dekoratif Sanatlar Bölümü mezunudur. Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Pedagojik Formasyon Sertifikası eğitimini tamamladıktan sonra öğretmenlik hayatına 2016 yılında başlamıştır. Çeşitli sergilerde yer almış, sanatçı asistanlığı yapmış, duvar boyama çalışmaları oluşturmuş ve sanat atölyelerinde resim alanında kurslar vermiştir. Özverili, sabırlı, özenli ve daha başarılı hedeflere ulaşma isteği ile; bilgi, birikim ve becerilerini değerli okulumuzda geleceğin mimarları olan sevgili öğrencilerimize yenilikçi eğitim anlayışıyla birlikte sürdürmeye devam etmektedir. Sanata olan ilgimizi keşfedip kendimizdeki yetenekleri ortaya çıkaracağımız, beceri ve farkındalıklarımızı arttıracağımız, büyük keyifle sanatı icra etmeyi amaçladığımız alanlar sunacaktır.

Egecan TALAS - Müzik

Ben Dokuz Eylül Üniversitesi Müzik Öğretmenliği bölümü mezunuyum. Piyano çalıyorum, bir süredir özel piyano dersleri vermekteyim. Klasik müzik eğitimi aldım. Bunun yanı sıra bir çok farklı türü çok seviyor ve dinliyorum. Müziği çocukluğumda keşfettim ve çok sevdim. Bir müzik öğretmeni olarak çocukların müziği sevmelerini sağlamanın en önemli eğitim deneyimi olduğunu düşünüyorum. Müzikal yetenekten bağımsız olarak çocukların hayatına müziği kazandırmayı ve bilgi birikimi sağlamayı amaçlıyorum. Eğilimi ve ilgisi olan çocukların yeteneğini geliştirmesine ve müzikal tecrübesini ileriye taşımasına rehberlik etmek için buradayım.

Emre ÇANKAYA - Beden Eğitimi

Emre Çankaya Dokuz Eylül üniversitesi Spor bilimleri fakültesi Beden eğitimi ve Antrenörlük bölümü olmak üzere 2 bölümden mezun olmuştur.

Uzmanlık alanı futbol ve atletizmdir

3.Kademe Atletizm, 1. Kademe Wellnes, 1.Kademe Tenis, 1.Kademe Hentbol, 1. Kademe Fitness, Çocuk Atletizm ve Genetic Trainer gibi bir çok farklı branşta antrenörlük sertifikasına sahiptir.

Merve UYSAL - Üstün Zekalılar Öğretmeni

1990, İstanbul doğumlu. Cağaloğlu Anadolu ML Çocuk Gelişimi; İstanbul Üniversitesi Üstün Zekalılar Öğretmenliği mezunu. 2010 senesinden itibaren üstün zekalı ve yetenekli çocukların eğitiminde ve onlarla ilgili yapılan araştırmalarda aktif olarak rol almaktadır. Çeşitli bilim projeleri ve üstün zekalı- yetenekli çocuklar için düzenlenen yaz-kış eğitimi organizasyonlarında görev almıştır. Üniversite yıllarında, üstün zekalı ve yetenekli öğrencilerle çalıştığı pilot okulda başlatılan Bibliyoterapi uygulamasında yer almıştır. “Çocuklarda yaratıcılık” alanındaki programlara katılarak, uygulayıcı sertifikası almıştır. Robotik dersinin yaratıcılığa etkisi ile ilgili akademik bir çalışmada yer alarak, çalışmasını ulusal bir kongrede sunmuştur. Tübitak’ın yürüttüğü öğretmen eğitim programlarına katılmıştır. Kuruluşumuzdan bu yana okulumuzda sınıf öğretmenliği yapmaktadır.

Özen TAYFUR - İngilizce

1977 yılında İzmir de doğdum. 1999 yılında 18 Mart Çanakkale Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği bölümünden mezun oldum. Sırasıyla English Fast dil kursu, Özel Şehzade Mehmet Lisesi, Özel İzmir Bilge Ata Okulları ve MEV Güzelbahçe Kolejinde öğretmenlik yaptım. Öğretmenliğim boyunca aldığım eğitim seminerleri aşağıda belirtilmiştir.

Enhancing effective learning in the YL classroom, 21st Century Skills Camp, International Student Programs in CANADA Consulting Training, 21st Century Skills and Using Technology in teaching, CAMBRIDGE ENGLISH Teacher Training Roadshow, OTA, Teaching English to teenagers (18 hours),

OXFORD UNIVERSITY PRESS Principles in Teaching English  “  What’s the difference that Makes the Difference?”  , A Fresh Approach: Bringing Learning to Life,

MEV COLLEGE Empowering the educator 2-3-4-5-6-7-8

British Council Certificate in English Language Teaching, Certificate in Teaching Young Learners, Teacher Development Course Part 2

Simay KANT - Türkçe

1998 yılı Muğla doğumludur. Uşak Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi, Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatları Bölümü- Özbek Uygur Ana Bilim Dalı ve Türk Dili Edebiyatı Öğretmenliği Bölümü(ÇAP) alanlarından 2019 yılında mezun olmuştur. Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde Pedagojik Formasyon eğitimlerini de tamamlayıp 2021 yılında Türkoloji Bilimi alanlarında ‘’Türkoloji Uzmanlık Kongresi’’ çalışmalarına katılıp burada Türkolog olarak görev almıştır. Çocuk Psikolojisine ve farklı pedagojik yaklaşımlara oldukça ilgili olduğundan ‘’Waldorf Pedagojisi Eğitim Seminerleri’ne’’katılıp Çocuk temelli bir eğitim anlayışı geliştirmiştir. Bu alanlardan; ‘’Waldorf Pedagojisi Eğitmeni Sertfikası’’, ‘’Çocuk Gelişimi ve Eğitimi’’ ‘’Çocuk Resimlerini Analizi’’,  ‘’Oyun Terapisi’’, ‘’DEHB’li Çocuklarda Eğitim-Öğretim’’ gibi birçok sertifikaları eğitime olan bakış açısının içine entegre etmeyi başarmıştır. Afyon Kocatepe Üniversitesi TÖMER Merkezinde ‘’Yabancılara Türkçe Öğretimi’’ Programlarında görev alıp birçok uluslarası öğrenci değişim programlarında yer almayı başarmıştır. “İlköğretimde Sınıf İçi Etkileşim ve Sınıf Yönetimi”, “Türkçe Dersi Uygulamaları”, İzmir Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Günü- EÇEV- 2015, 12. Yaratıcı Yenilikçi Öğretmen Semineri- EÇEV- 2015 katıldığı eğitim, seminer ve sempozyumlardan bazılarıdır. Türkçe öğretiminde okuma-anlama-yorumlama, eleştirel ve yaratıcı düşünme, etkili problem çözebilme gibi başlıkları misyon edinip öğrencilerine de bu bakış açısında bir Türkçe öğretimi sunmayı amaçlar.

Şeyma ÖZDİLER - Japonca - İngilizce

 1996 yılı Sakarya doğumludur. 2022 yılında Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Japonca Öğretmenliği bölümünden mezun olmuştur. Bölümün kulüp çalışmalarında aktif rol almıştır. Bunlar arasında cosplay ve Japon yemekleri yapıp tanıtmak bulunur. Üniversite 3. Sınıfta Topluma Hizmet Dersi kapsamında lise öğrencileri ile sunum ağırlıklı çalışmalar yapmıştır. 2021-2022Eğitim Öğretim Yılında Çanakkale Şinasi ve Figen Bayraktar Ortaokulu’nda stajını tamamlamıştır.

Mezuniyet sonrası iki yıl boyunca online eğitim veren dil kurumunda genç ve yetişkin öğrencilere N5 (temel) ve N4 (orta) seviye Japonca eğitimi vermiştir.Japonca eğitimine dair çeşitli materyal hazırlıklarına katkı sağlamıştır. Ek olarak, ilkokul seviyesindeki çocuklarla da birebir çalışma imkanı bulmuştur.

Bir yabancı dil öğretmeni olarak, sadece dilbilgisi öğrenmenin yeterli olmadığına ve dili tam anlamıyla kavramak için o dili konuşan toplumu da iyi tanımanın önemine değinmektedir. Bu nedenle Japon Toplumu ve Kültürünü de öğrencilerine tanıtmaktadır. Özellikle okulumuzun Japonca Kulübünde Japonca ve Japon Kültürüne ilgili olan öğrencilerle Japonya araştırmaları yapmaktadır. Asya dillerinden olan Japoncanın aslında “zor” olmadığını öğrencilere göstermeyi ve bu dili sevdirmeyi amaçlamaktadır.

Tolga GÖLCÜK - Sosyal Bilimler

1987 yılında İzmir’de doğmuş, ilk, orta ve lise öğrenimini tamamladıktan sonra öğretmen olmak için Trakya Üniversitesi’nin yolunu tutmuş ve 2012 yılında buradan mezun olmuştur.

Profesyonel bir ruh ile Üniversitedeki amatör tiyatro topluluklarında 3 yıl boyunca eğitmenlik, oyunculuk ve yönetmenlik yapmış kurdukları  tiyatro topluluğunda grup üyeleri ile birlikte yazmış oldukları tarihsel oyunları sahneye koyarak insanlara tarihin görünmeyen yüzünü, güzelliklerini göstermeyi amaçlamış ve eğitmenlik kariyerine bu şekilde adım atmıştır. Ayrıca aynı dönemde didaktik kısa filmler çekerek kendini farklı bir alanda ifade etmeye çalışmıştır.

Üniversite eğitimini tamamladıktan sonra farklı özel eğitim kurumlarında çalışmaya başlamış olup 2016 yılından bu yana Bilim Koleji ailesinde mesai yapmaktadır.

Evli ve bir çocuk babasıdır.

Merve KARAÇAM - Matematik

Merhaba, Ben Merve Karaçam. İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, İngilizce Matematik Bölümü Mezunuyum. Ardından Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümünde, Müfredat ve Öğretim üzerine Yüksek Lisans yaptım. Tezimde, sosyoekonomik düzeyi düşük olan öğrencilerin Matematik başarısının etkilerini 2018 PISA verilerine göre araştırdım. Bu program kapsamında Uluslarası Müfredatları inceleme, karşılaştırma, öğrenme, öğretme süreçleri deneyimledim. Dünya genelinde kabul gören ve öğrencilere çok yönlü bir eğitim deneyimi sunan IB (Uluslararası Bakalorya) programını öğretebilme hakkı edindim. Bu program kapsamında yurtiçinde Bilkent Okullarında, Amerikan Kolejlerinde, TED okullarında staj yaptım. Yurtdışında ise Cambridge Üniversitesinde, İngiltere’de bir devlet okulunda ve bir özel okulda staj yapma imkanım oldu. Farklı eğitim, öğretim, okul, öğrenci anlayışlarını deneyimleme fırsatım oldu. Çeşitli Stem etkinliklerinde yer aldım. Geogebra, Desmos gibi Matematik Öğretimi Programlarını ders içerisinde öğrenciyle buluşturdum. 1 sene TED üniversitesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği Bölümünde Araştırma Görevlisi Olarak Çalıştım. Geçtiğimiz sene itibariyle Özel Bilim Kolejinde Matematik Öğretmeni olarak çalışmaktayım. Matematik dersinde, öğrencinin ihtiyacına yönelik adımları atarak, deneyime açıklık ile öğrencinin “yapabilirim” anlayışını içselleştirmesini öncelemekteyim.

Emrin YARPINAR-Matematik

Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği mezunuyum.2000-2023 yılları arasında devlet okullarında kadrolu matematik öğretmeni olarak çalıştıktan sonra emekli oldum.Benim için öğrencilerin matematiksel kavramları anlamaları ve uygulamaları önemlidir.İyi işlenmiş ve iyi öğrenilmiş matematik dersi eleştirel düşünme, problem çözme ve mantıksal akıl yürütme becerilerini geliştiriyor, öğrencilerin hayatları boyunca kullanacakları beceriler kazanmalarına yardımcı oluyor.Öğrencilerimizin akademik ve kişisel gelişimlerine sağlam bir temel oluşturmalarına katkıda bulunmak en önemli amacım ve hedefimdir.

Yasin KARAKOÇ - Robotik Kodlama ve Müdür Yardımcısı

Merhaba, ben Yasin KARAKOÇ. Eğitim anlayışımın merkezinde, öğrencilerimin özgüvenlerini geliştirmek, yaratıcılıklarını beslemek ve meraklarını sürekli canlı tutmak yer alıyor. Her bireyin farklı öğrenme yöntemleri olduğuna inanıyor ve onlara, kendilerini keşfetme yolculuklarında destek olmayı amaçlıyorum.

Teknoloji ve STEM (bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik) eğitimi, hayatın akışında olmazsa olmaz iki kavramdır. Bu nedenle, her iki alanın da eşit derecede önem taşıdığını düşünüyorum ve öğrencilerimin bu alanlarda donanımlı bireyler olarak yetişmelerini hedefliyorum.

Eğitim sürecinde, işbirlikçi bir yaklaşımı benimsiyorum. Öğrencilerimin ben merkezci olmadan, ortak bir motivasyonla çalışmasını sağlayarak sosyal ve duygusal gelişimlerine katkıda bulunmayı önemsiyorum. Rehberlik eden bir eğitimci olarak, onları doğru yönlendirmek ve kendi potansiyellerini keşfetmeleri için destek olmak benim önceliğim.

Başarıyı ise her öğrencinin kendini bir adım daha ileriye taşıması, kendi gelişim sürecinde kendini rakip alarak ilerlemesi olarak tanımlıyorum. Başarı, mutlak sonuçlardan ziyade sürekli bir gelişim ve öğrenme sürecidir.

Sınıf ortamımda deneyimsel ve işbirlikçi bir yapıyı ön planda tutuyorum. Öğrencilerimin aktif katılımcı olmalarını ve deneyerek öğrenmelerini teşvik ediyorum. Bu şekilde, bireysel yeteneklerini ortaya çıkarırken grup çalışmalarıyla işbirliğini güçlendiriyorum.

Teknolojik bilgi birikimimle, öğrencilerime daha iyi rehberlik edebilmek için sürekli kendimi geliştiriyorum. C#, Lego, Vex, Ofis programları, Scratch, Arduino, MicroBit ve Python konularında oldukça deneyimliyim. Bu teknik beceriler, öğrencilerimin teknolojiyle olan etkileşimlerini derinleştirmelerine yardımcı oluyor ve onları geleceğin dünyasında aktif bireyler haline getiriyor.

Süreç İçerisindeki Kazanımlarım:

  • Öğretim görevlisi dosyalama ve ders programı hazırlıklarının yapılması
  • Eğitim materyallerinin hazırlanması ve sunumu
  • Ölçme ve değerlendirme işlemlerinin yapılması ve sisteme girilmesi
  • Robotik kodlama ve ürün çıkarma işlemleri
  • Etkinlik hazırlama ve programın düzenlenmesi
  • FLL yarışmaları etkinlik sorumlusu ve ekip liderliği
  • VEX yarışmaları etkinlik sorumlusu ve ekip liderliği
  • mBOT yarışmaları etkinlik sorumlusu ve ekip liderliği
  • Uzaktan Eğitim Koordinatörü
  • Sivil Havacılık Koordinatörlüğü ve Eğitmenliği
  • Model Uçak ve Drone Eğitmenliği Öğretimi

Günümüz dünyasında yapay zeka ve robotik eğitimi, gelecekteki mesleklerin ve yaşam tarzlarının ayrılmaz bir parçası olacak. Bu alanlar, diğer tüm branşlarla kolayca entegre olabilir ve öğrencilerime geleceğin dünyasında başarılı olabilmeleri için gerekli becerileri kazandırmada kritik rol oynar.

Eğitim yolculuğum boyunca öğrencilerimle birlikte önemli başarılara imza attık. İşte bazı başarılarımız:

  1. ROBOTEX 2022 LEGO Çizgi İzleyen Türkiye 3.lüğü
  2. ROBOTEX 2022 LEGO Sumo Türkiye 3.lüğü
  3. ROBOTEX 2022 Roboexplorer Türkiye 2.liği
  4. İlkokullar Kategorisi Robot Ligi Türkiye 1.liği
  5. İlkokullar Kategorisi Robot Ligi Türkiye 2.liği
  6. İlkokullar Kategorisi Robot Ligi Türkiye 3.lüğü
  7. ROBOTEX 2023 Ege Bölgesi İleri Seviye Sumo Juri Özel Ödülü
  8. ROBOTEX 2023 Ege Bölgesi Temel Seviye Sumo Juri Özel Ödülü
  9. ROBOTEX 2023 Çizgi İzleyen Kategorisi Türkiye 3.lüğü
  10. ROBOTEX 2023 Türkiye Finalleri Çizgi İzleyen Kategorisi Türkiye 3.lüğü
  11. ROBOTEX 2023 Türkiye Finalleri Robot Ligi Kategorisi En iyi takımlarda Türkiye 1.liği
  12. FLL 2023-2024 Ege Bölgesi İlkokullar Arası Duyarlı Kaşifler Ödülü
  13. FLL 2023-2024 Ege Bölgesi İlkokullar Arası Yenilikçi Kaşifler Ödülü

Bu başarılar, öğrencilerimin azim ve kararlılıkla hedeflerine ulaşmalarını görmekten duyduğum mutluluğu yansıtıyor.

Her öğrencinin içinde büyük bir potansiyel olduğuna inanıyor ve onların bu potansiyeli keşfetmelerine yardımcı olmaktan büyük bir heyecan duyuyorum.