Ödev Anlayışımız

Çocuğa değer katmayan, ezbere dayalı rutin tekrarlardan oluşan, yaratıcılığını ve düşünme becerilerine katkı sağlamayan ödev anlayışından çok uzağız. Bilim Koleji olarak eleştiren, sorgulayan, öğrenmeyi öğreten bir eğitim anlayışını benimsemekteyiz. Bu sebeple amacımız, öğrencilerimizin sorumluluk bilincinin yüksek olması, kendi akademik ve sosyal gelişimleri açısından üzerlerine aldıkları görev ve sorumlulukları en iyi biçimde yerine getirmelerini sağlamaktır.

Eğitime dönük bütün çalışmaların 40 saatlik eğitim programı içerisinde 10 kişilik sınıflarda bireysel desteklerle okulda çözülmesinden yanayız.

Ders performansını pekiştirme ve geliştirmeye yönelik eğlenceli ve proje bazlı ev çalışmaları çocuklarımızın ilgi ve ihtiyaçlarına göre verilebilmektedir.  Böylece öğrencimiz okuluna ödev kaygısı ve korkusu yaşamadan mutlu bir birey olarak gelir.